vko45 part 2 takajarrutouhuja
Näyttää paremmalta kun on. Ihan kuraa on nykyään jotkut osat.
Kuvan ulkopuolelle jäu paksummat jouset. Ei millään passaa näihin.
Ja nuo sinisten jousien tapitkin liian pitkät. Huomaa kun laittaa rummun paikalleen.
Joka olikin isompi prosessi. Apparin rummussa kun oli kamat twistannu aikansa, niin slingerin putkesta puuttu keskeltä sentti. Sille ehjän korvaajan ettimiseen meni meki tunti. Ainakin jos lasketaan mukaan se, että oli varmaan viimenen semmonen joka tallista löyty. Irrottaminen melkonen työmaa, ja tietenkin se oli ensin tukossa.
Olis lähteny käveleen kaikki rummun sisältä jos ei olis tutkinu. Orkkikset melkein sentin lyhemmät.
Ja orkkikset ei mahny noihin lukkolevyihin. Lakkas huvittamasta niin himaan lähtö.
No toki jatko on valmiiksi jo nyt funtsittu. Kilven taakse prikkaa, näin on ennenkin tehty.
Näyttää siltä, että seuraavalla keikalla, jos takapään putkien ja letkujen vaihto menee tuubeloiseen. tässähän sitten jarrukki jo. CAMA
Uutta kenkää, vaikka nää ei oo niitattu niin´ku orkkikset.
Pintaa olis orkkiksissa vielä ollu, mutta apparin rummussa oli pyöriny mukana vaikka mitä, niin sen puolen kengät ei sit ollukkaa ihan priimaset.
Ekä käppärin käpälä jossa vw logo. Tai sit en oo vaan ennemmi huomannannu.
Takasylkyt on nyt sitten TRW merkkiset.
Huilu roikku, niin kokeilin vähä nypätä. Mun ekä fläkän änkkärin irrotus ilman työkaluja oli sekunneissa tosiasia.
Jabajaba pääs naputteleen helman kolhun ku ei änkkä ollu tiellä.







Kommentit
Lähetä kommentti